Regioblad september 2021

Regioblad - 7 Naar de film In de week vóór Elisabethzondag is er gelegenheid om Daens te bekijken. Vanwege nog mogelijke coronabeperkingen bieden we de film twee keer aan. Om de film te mogen vertonen wordt een licentie aangevraagd. Daar zijn kosten aan verbonden, waardoor we de film niet helemaal gratis kunnen laten zien. De film is niet geschikt voor kinderen onder de twaalf jaar. We hopen de ervaring die de film biedt met velen te mogen delen! U bent hartelijk welkom op: donderdag 11 november om 19.30 uur in ’t Kaaike te Zuiddorpe vrijdag 12 november om 14.30 uur in ’t Kaaike te Zuiddorpe Toegangsprijs: 5 euro, inclusief koffie en thee, contant te voldoen in ‘t Kaaike. Met het oog op de beschikbare plaatsen: gelieve u aan te melden vóór 4 november 2021 bij het bureau van de Elisabeth-parochie. Mail: bureau@eparochie.nl Tel efoon: 0115 616 006, op maandag, woensdag en vrijdag, van 9.00-15.00 uur. Noveenkaars Sint-Jozef Evenals vorig jaar wordt een bijzondere noveenkaars gemaakt, ditmaal gesierd met een icoon van Sint-Jozef. De icoon is in bezit van kapelaan Jochem van Velthoven en is van deze hand als de icoon die op de noveenkaars van 2 staat. Vanaf 1 oktober is de kaars te koop bij het parochiebureau te Terneuzen (dagelijks tussen en 12.00 uur) en na afloop van de zondagsvieri Philippine en Zuiddorpe bij de koster. De noveenkaars kost 10 euro contant en wordt geleverd met een actueel gedicht over Sint-Joz geschreven door zr. dr. Noëla Polet: Een halte langs de weg. 2021 Naar de film In de week vóór Elisabethzondag is er gelegenheid om Dae s te bekijken. Vanwege nog mogelijke coronabeperkingen bieden we de film twee keer aan. Om de film te mogen vertonen wordt een licentie aangevraagd. Daar zijn kosten aan verbon en, waardoor we de film niet helemaal gratis kunnen laten zien. De film is niet geschikt voor kinderen onder de twaalf jaar. We hopen de ervaring die de film biedt met velen te mogen delen! U bent hartelijk welkom op: donderdag 11 november om 19.30 uur in ’t Kaaike te Zuiddorpe vrijdag 12 november om 14.30 uur in ’t Kaaike te Zuiddorpe Toegangsprijs: 5 euro, inclusief koffie en thee, contant te voldoen in ‘t Kaaike. Met et oog op de beschikbare p aatsen: gelieve u aan te melden vóór 4 november 2021 bij het bureau van de Elisabeth-parochie. Mail: bureau@eparochie.nl Telefoon: 0115 616006, op maandag, woensdag en vrijdag, van 9.00-15.00 uur. Noveenk ars Sint-Jozef Evenals vorig jaar wordt een bijzondere noveenkaars gemaakt, ditmaal gesierd met een icoon van Sint-Jozef. De icoon is in bezit van kapelaan Jochem van Velthoven en is van dezelfde hand als de icoon die op de noveenkaars van 2020 staat. Vanaf 1 oktober is de kaars te koop bij het parochiebureau te Terneuzen (dagelijks tussen 10.00 en 12.00 uur) en na afloop van de zondagsviering te Philippine en Zuiddorpe bij de koster. De noveenkaars kost 10 euro contant en wordt geleverd met een actueel gedicht over Sint-Jozef, geschr en door zr. dr. Noëla Pol t: Een halte langs de weg.