Regioblad februari 2020

8 - Regioblad Datum Philippine 9.30 uur Zuiddorpe 9.30 uur Terneuzen 11.00 uur Vieringenschema Elisabeth-parochie (wijzigingen voorbehouden, zie ook www.eparochie.nl ) W. Wiertz bisschop J. Liesen R. Grossert K. van de Wiele J. van Velthoven M. Dieleman J. van Velthoven K. van de Wiele J. Reurs F. van Geyt J. Reurs J. van Velthoven N. van Waterschoot ovb werkgroep N. Polet St Caecilia Cuyperskerkkoor St Caecilia St Caecilia Cuyperskerkkoor of Esengo Greg koor Deerlijk Cuyperskerkkoor St Caecilia St Caecilia Cuyperskerkkoor Sas Chante Cuyperskerkkoor St Caecilia Emmaüskoor Emmaüskoor Emmaüskoor werkgroep M. Dieleman J. van Velthoven N. van Waterschoot Ovb W. Wiertz werkgroep J. Reurs M. Dieleman J. Reurs N. van Waterschoot Ovb M. Dieleman J. Van Velthoven J. Van Velthoven J. Van Velthoven Int. Viering W. Wiertz/ M. Dieleman bisschop J. Liesen J. Van Velthoven/ M.Dieleman doop K. Van De Wiele W. Wiertz J. Van Velthoven Int. Viering J. Van Velthoven N. van Waterschoot Ovb J. Reurs J. Reurs J. Van Velthoven Int. Viering Palmzondag J. Reurs J. Van Velthoven Boeteviering J. Van Velthoven werkgroep J.van Velthoven/Team J. Van Velthoven/ Team Paaswake T. Verbraeken J. Van Velthoven/ M. Dieleman Eerste Communie N. Polet Koor Westdorpe Martin Polpoel Jubilate Deo Gregoriuskoor zaterdag 1 februari 19.00 uur zondag 2 februari zondag 9 februari zondag 16 februari zondag 23 februari. aswoendag 26 februari 19.00 uur zondag 1 maart zaterdag 7 maart 19.00 uur zondag 8 maart zondag 15 maart zondag 22 maart zondag 29 mrt zaterdag 4 april 19.00 uur Palmzondag 5 april dinsdag 7 april donderdag 7 april 19 uur Witte Donderdag Goede Vrijdag 8 april 15.00 uur 19.00 uur zaterdag 11 april 21.00 uur zondag 12 april Pasen zondag 19 april zondag 26 april DE VURSSCHE TE AXEL Op onderstaande data zal pastoor Wiertz voorgaan tijdens de eucharistie in De Vurssche te Axel. De vieringen beginnen om 10.00 uur. Datum Redoute Sas van Gent (vrijdag) 18.30u 07-feb M. Dieleman 14-feb W. Wiertz 21-feb N. van Waterschoot ovb 28-feb M. Dieleman 06-mrt W. Wiertz 13-mrt N. van Waterschoot ovb 20-mrt M. Dieleman 27-mrt J. van Velthoven 03-apr W. Wiertzz Datum Verlaet Westdorpe (donderdag) 18.30u 06-feb M. Dieleman 13-feb W. Wiertz 20-feb N. van Waterschoot ovb 27-feb M. Dieleman 05-mrt W. Wiertz 12-mrt werkgroep 19-mrt J. van Velthoven 26-mrt W. Wiertz 02-apr W. Wiertz ROOSTER VERZORGINGSHUIZEN wijzigingen voorbehouden SVRZ TER SCHORRE, 10.30 UUR Voorganger: Rudolf Dekker 9 februari 23 februari 8 maart 15 maart 29 maart 12 april DE BLIDE MAANDELIJKS OP DINSDAG OM 15.00 UUR 18 februari: Eucharistieviering, kapelaan J. van Velthoven 17 maart: Eucharistieviering, pastoor W. Wiertz 7 april: Viering Heilig Avondmaal, dominee W. Peene 13 februari T. Verbraeken 12 maart J. van Velthoven Waarom de koren niet in het rooster vermeld staan. Omdat vanaf 1 januari de aanvangstijden en de dienstdoende pastores op een andere wijze ingeroosterd zijn dan we gewend waren, moesten we wachten met het invullen van het koorrooster. Begin februari, als dit Regioblad al gedrukt is, wordt pas voor de rest van het jaar het koorrooster opgesteld. Let daarom goed op de mededelingenbladen die ook op de website staan. Hierop is altijd vermeld welk koor volgende week zal zingen.