Regioblad december 2020

16 - Regioblad Vieringenschema Elisabeth-parochie (wijzigingen voorbehouden, zie ook www.eparochie.nl ) Zondag 29 november Dinsdag 1 december Zaterdag 5 december Zondag 6 december Dinsdag 8 december Zondag 13 december Dinsdag 15 december Zondag 20 december Dinsdag 22 december Dinsdag 29 december Do. 31 december 9.30 uur 9.30 uur 11.00 uur 8.30 uur 19.00 uur 9.30 uur 9.30 uur 11.00 uur 8.30 uur 9.30 uur 9.30 uur 11.00 uur 8.30 uur 9.30 uur 9.30 uur 11.00 uur 8.30 uur 8.30 uur 17.00 uur Zuiddorpe Philippine Terneuzen Terneuzen Terneuzen Zuiddorpe Philippine Terneuzen Terneuzen Zuiddorpe Philippine Terneuzen Terneuzen Zuiddorpe Philippine Terneuzen Terneuzen Terneuzen Terneuzen 1e zondag van de Advent 1e zondag van de Advent 1e zondag van de Advent Eucharistie/getijdengebed Internationale mis 2e zondag van de Advent 2e zondag van de Advent 2e zondag van de Advent Eucharistie/getijdengebed 3e zondag van de Advent 3e zondag van de Advent 3e zondag van de Advent Eucharistie/getijdengebed 4e zondag van de Advent 4e zondag van de Advent 4e zondag van de Advent Eucharistie/getijdengebed Eucharistie/getijdengebed J. Reurs M. Dieleman J. Reurs Van Velthoven J. van Velthoven F. van Geyt T. Verbraeken T. Verbraeken J. van Velthoven J. van Velthoven Nog niet bekend J. van Velthoven J. van Velthoven M. Dieleman J. van Velthoven J. van Velthoven J. van Velthoven J. van Velthoven W. Wiertz DE ELISABETH-PAROCHIE NIEUWSBRIEF Eind mei is de allereerste Nieuwsbrief van de Elisabeth- parochie verschenen. Omdat de pastores de parochianen -door de coronacrisis- niet konden bereiken op de manier zoals ze gewoon waren. Het is de bedoeling dat deze Nieuwsbrief in de toekomst regelmatig zal verschijnen. Het doel van de Nieuwsbrief is de mensen te groeten, hen te bemoedigen en iets te vertellen over wat er allemaal in de parochie gebeurt. De onderwerpen kunnen velerlei zijn. Indien u deze Nieuwsbrief nog niet hebt ontvangen, kunt u zich aanmelden om hem op uw email te ontvangen. Aanmelden is mogelijk door een mailtje te zenden aan: bureau@eparochie.nl U kunt er van overtuigd zijn, dat uw mailadres uitsluitend voor het verzenden van de parochiële nieuwsbrief wordt gebruikt. Geheel volgens de regels van de wet op de privacy. NIEUWSBRIEF Bij het in druk gaan van dit Regioblad waren nog niet alle gegevens voor de vieringen op 24 en 25 december bekend. Dit door ziekte van verscheidene pastores. Daarom zijn ze nog niet vermeld. Ook over zondag 27 december zijn nog geen definitieve gegevens bekend. Wellicht dat er een viering in Terneuzen plaats kan vinden, maar dat is nog niet helemaal zeker. De ontbrekende gegevens zullen nog bekend worden gemaakt op de website, in de Nieuwsbrief en tijdens de vieringen in de kerken. Ook zal er naar alle waarschijnlijkheid nog een advertentie worden geplaats in het ZVA en/of in De Stem/PZC. ROUWZORG KANAALZONE Rouwzorg Kanaalzone staat voor een laagdrempelige en kwalitatief hoge rouwbegeleiding voor (jong) volwassenen. AANMELDEN GROEPSROUWZORG Emoties, eenzaamheid, behoefte om te praten met lotgenoten over het missen van een dierbare, zijn vaak redenen waarom men kiest voor een rouwzorggroep. Wat kunt u verwachten? Een serie van acht besloten bijeenkomsten van elk één dagdeel. Indien u zich aanmeldt, is het ook de bedoeling dat alle acht de bijeenkomsten bijgewoond worden. De groepsgesprekken worden begeleid door deskundige rouwzorgteamleden. Zij geven u de handvatten die u nodigt heeft om na verloop van tijd het leven weer op eigen kracht op te pakken. Locatie: Rivierenhuis, IJsselstr. 3, Terneuzen. Aanmelding voor de groepsrouwzorg: rouwzorg-kanaalzone@outlook.com - t. 0115 618915 (Ingrid Wojtal) Aan de groepsrouw of persoonlijke rouwbegeleiding zijn geen kosten verbonden.