Regioblad september 2019

12 - Regioblad Parochiekern zuid-oost Secretaris Rita Pollet, Aendijkestraat 28, 4571 TD Axel T. 0115-563102 E. rita.pollet@zeelandnet.nl Parochiekern noord Secretaris B.J. Ivens, Postadres: Alberdingk Thijmstraat 2, 4532 CZ Terneuzen. Tel. 06-26364530, pkcnoord@gmail.com BELANGRIJKE GEGEVENS Parochiebureau Alberdingk Thijmstraat 2, 4532 CZ Terneuzen Tel: 0115-612327 E-mail: bureauterneuzen@eparochie.nl Openingstijden op alle werkdagen van 10.00 tot 12.00 uur Website: www.eparochie.nl Banknummer: NL46 ABNA 0419 4875 81 Stiltecentrum en Mariakapel open van maandag t/m vrijdag 9.00 - 15.00 uur VRIJWILLIGERSAVOND 2019 Op 8 november aanstaande houden wij als PKC Zuid-Oost weer onze tweejaarlijkse vrijwilligersvond. Deze keer hebben wij gekozen voor Het Kaaike in Zuiddorpe. Aanvangstijd 19.00 uur (zaal open om 18.45 uur) Met deze avond willen wij onze grote waardering tonen voor alles wat deze mensen voor de parochie doen. De opzet wordt iets anders dan andere jaren. We nodigen jullie uit voor een hapje en een drankje, iets lekkers te eten en koffie met een heerlijke lekkernij. De vrijwilligers krijgen in de loop van oktober de uitnodiging voor deze avond persoonlijk thuis, via de mail, of via de post. PKC Zuid-Oost Vrijwilligersavond 2019 Op 8 november aanstaande houden wij als vrijwilligersvond. Deze keer hebben wij geko Aanvangstijd 19.00 uur (zaal open om 18. Met deze avond willen wij onze grote waard voor de parochie doen. De opzet wordt iets anders dan andere jaren een drankje, iets lekkers te eten en koffie m Vrijwilligersavond 2019 Op 8 november aanstaande houden wij als PKC Zuid-Oost weer onze tweejaarlijkse vrijwilligersvond. Deze keer hebben wij gekozen voor Het Kaaike in Zuiddorpe. Aanvangstijd 19.00 uur (zaal open om 18.45 uur) Met deze avond willen wij onze grote waardering tonen voor alles wat deze mensen voor de parochie doen. De opzet wordt iets anders dan andere jaren. W nodigen jullie uit voor ee hapje en een drankje, iets lekkers te eten en koffie met een heerlijke lekkernij. De vrijwilligers krijgen in de loop van oktober de uitnodiging voor deze avond persoonlijk thuis, via de mail, of via de post. PKC Zuid-Oost GEZELLIGE MIDDAG VOOR 85PLUSSERS Op donderdag 1 augustus vond er weer een gezellige 85+ middag plaats, deze keer in Caribische sferen. Het was weer een succes, mede dankzij de aanwezigheid van pater Verbraeken, pastor Niek van Waterschoot en een heus koor van vrijwilligsters. FIETSTOCHT DAMESKOOR Donderdag 6 juni maakten de dames van het Pro Ecclesiakoor hun jaarlijkse fietstocht, vertrek om ongeveer 11.30 uur. Deze keer richting Sas van Gent, waar we in de Cuyperskerk van koffie met iets lekkers genoten. Na de rondleiding werd de meegebrachte lunch gebruikt. Om ongeveer 13.00 uur richting de Baeckermat. Daar ondernamen we een hele leuke huifkartocht in de polders rond Westdorpe. Om ongeveer 16.30 uur vertrokken we op het stalen ros richting Terneuzen om in de Nieuwe Kraag gezamenlijk het afsluitdiner te gebruiken. Het was een hele leuke, geslaagde en zonnige dag. Bedankt Jenny! Jaarlijkse fietstocht dames Pro Ecclesiakoor 6 juni FEESTELIJKE VRIJWILLIGERS AVOND PAROCHIE KERN NOORD Om al die mensen in parochie kern noord te bedanken voor hun zorgzaamheid, betrokkenheid en inzet organiseert de PKC een gezellige en feestelijke avond op 25 oktober 2019. Noteer deze datum alvast in uw agenda. Op vele manieren werken velen samen, ieder met zijn of haar eigen talenten, om in woord en daad de geloofsgemeenschap in Terneuzen te dragen. Het wordt een gezellige avond in het gebouw van Toonbeeld. Verdere informatie volgt nog via een de contactpersoon van de werkgroep waar u zich voor inzet. Wij kijken er naar uit om u te ontmoeten en zien u graag komen op de vrijwilligersavond, vrijdag 25 oktober!