Regioblad september 2019

Regioblad - 11 Datum Redoute Sas van Gent (vrijdag) 18.30u 13 september Van Waterschoot 20 september Van Velthoven 27 september Wiertz 4 oktober Van Velthoven 11 oktober Van Waterschoot 18 oktober Dieleman 25 oktober Wiertz 1 november Van Waterschoot 8 november Wiertz 15 november Dieleman 22 november Van Velthoven 29 november Wiertz Datum Verlaet Westdorpe (donderdag) 18.30u 12 september Van Waterschoot 19 september Van Velthoven 26 september Wiertz 3 oktober Van Velthoven 10 oktober Van Waterschoot 17 oktober Dieleman 24 oktober Wiertz 31 oktober Van Velthoven 7 november Wiertz 14 november Dieleman 21 november Van Velthoven 28 november Wiertz ROOSTER VERZORGINGSHUIZEN wijzigingen voorbehouden SVRZ TER SCHORRE 10.30 UUR Voorganger Rudolf Dekker 8 september 22 september 6 oktober 20 oktober 3 november 17 november 1 december DE VURSSCHE TE AXEL Op onderstaande data zal pastoor Wiertz voorgaan tijdens de eucharistie in De Vurssche te Axel. De vieringen beginnen om 10.00 uur. 12 sept onbekend 10 okt pastoor Wiertz DE BLIDE MAANDELIJKS OP DINSDAG OM 15.00 UUR 15 oktober: Dienst van Woord en Communie, pastor M. Dieleman 19 november: Eucharistieviering, kapelaan J. van Velthoven 3 december: Viering Heilig Avondmaal, dominee H. Smeets VOOR AL UW PAROCHIE-INFORMATIE: www.eparochie.nl KRONIEK VAN DE ELISABETH PAROCHIE OVERLEDEN: Terneuzen 15 juni Robert Schelstraete (90jr.) w.v. Trees Roestenberg 9 juli Prudent Emiel de Jaeger (86jr.) w.v. Ria Magdalena (Ria) Decker 22 juli Jenny Cornelia Felicita Faas (77jr.) w.v. Johannis Camiel van den Berge HUWELIJKEN: Zuiddorpe 01 augustus Paul Roozen & Stephanie Naessens 03 augustus Sören Sterck en Cindy Herrewegic LAATSTE VIERING IN ZIEKENHUIS TERNEUZEN Zaterdag 20 juli vond de laatste eucharistieviering plaats in het ziekenhuis van Terneuzen. De reden hiervoor is, dat er in de weekends steeds minder mensen in een ziekenhuis verblijven. Daarmee komt een eind aan een lange traditie die waarschijnlijk vroeger begonnen is in het ziekenhuis van Sluiskil. Er wordt bekeken of er in de toekomst wellicht op een andere dag een viering gehouden kan worden.