Regioblad september 2019

Regioblad - 1 19e jaargang Nr. 4 - september 2019 REGIO BLAD Wilt u ook in 2020 het Regioblad blijven ontvangen? Dat kan! • Als u elk jaar meedoet aan de actie Kerkbalans (= uw parochiebijdrage betaalt) dan hoeft u helemaal niets te doen. Het Regioblad komt dan als vanouds in uw brievenbus. • Betaalt u geen parochiebijdrage ook dan kunt u het Regioblad blijven ontvangen. U stort dan gewoon 20,- op rekening NL79 RABO 0118 1651 00 t.n.v. Elisabethparochie en het Regioblad wordt normaal bij u bezorgd. Betaalt u niets, dan stopt de bezorging automatisch. U hoeft daar verder niets voor te doen. Bovenstaande regeling wordt op 1 januari 2020 van kracht. Deze maatregel wordt ingevoerd gezien de noodzakelijke bezuinigingen op de uitgave van het Regioblad en het feit dat er steeds minder vrijwilligers zijn die willen bezorgen.