Regioblad september 2017

14 - Regioblad Parochiekern noord Secretaris B.J. Ivens, Postadres: Alberdingk Thijmstraat 2, 4532 CZ Terneuzen. Tel. 06-47680079, pkcnoord@gmail.com FÁTIMA JUBILEUMJAAR Er zijn dit jaar nog twee gebedsmomenten. We komen telkens om 14:15 uur voor een uur bijeen om het 100-jarig jubileum van de verschijningen te Fátima te vieren en onze intenties bij moeder Maria te brengen. Op 13 september in de H. Eligiuskerk te Oostburg en op 13 oktober in de H. Willibrordusbasiliek te Hulst. OKTOBER ROZENKRANSMAAND In oktober komen we elke donderdagmiddag samen in de nieuwe Mariakapel van de Emmauskerk te Terneuzen om vanaf 15:00 uur onze intenties aan onze Hemelse Moeder Maria toe te vertrouwen en het rozenhoedje te bidden. VRIJWILLIGERSAVOND PAROCHIE KERN NOORD De parochiekern NOORD organiseert 13 oktober 2017 een vrijwilligersavond. De PKC bedankt hiermee alle vrijwilligers voor hun inzet. Ongeacht bij welke groep u vrijwilliger bent, iedereen draagt zijn steentje bij aan onze geloofsgemeenschap! Het wordt een gezellige en leuke avond, met buffet en tussentijds amusement. Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met Bianca Ivens, via mailadres: pkcnoord@gmail.com of telefonisch op nummer 06-47680079. CHARISMATISCH GEBEDSGROEP Elke zondag krijgt u een mededelingenblad mee naar huis, met heel wat nieuwtjes. Zo ook info over de Charismatische gebedsgroep op dinsdagavond om 19.00 uur! Wat houdt het eigenlijk in? Bent u benieuwd geworden? Bij deze nodigen wij u uit op dinsdagavond om vrijblijvend binnen te lopen in de Emmaüs kerk in Terneuzen. Misschien kan het ook uw leven veranderen. We bidden onder andere ook voor de intenties, opgeschreven in het intentieboek. Na afloop is er koffie, thee en praten we gezellig na! SECRETARIAAT PKC NOORD Per 1 september 2017 neemt Bianca Ivens het werk van secretaris van de parochiekern noord van de Elisabethparochie over van Irene van Driel. Zij geeft na jaren trouwe dienst het stokje over aan Bianca! De leden van de PKC noord danken haar voor haar inzet en het vele werk! Voor vragen kunt u terecht via emailadres: pkcnoord@gmail.com of telefoonnummer 06-47680079 Nogmaals hartelijk bedankt Irene!! Zeldenrustlaan 2, 4535 GZ Terneuzen Postbus 146, 4530 AC Terneuzen 0115-694029, info@zsc.nl , www.zsc.nl SAMENWERKINGSSCHOOL VAN ROOMS-KATHOLIEKEN EN PROTESTANTEN VOOR VMBO - MAVO - TECH MAVO HAVO - ATHENEUM - GYMNASIUM TWEETALIG HAVO TWEETALIG ATHENEUM TWEETALIG GYMNASIUM Sport-, science en cultuurverdieping Persoonlijke begeleiding Tweetalig Havo/ Atheneum/ Gymnasium Economie & Ondernemen Zorg & Welzijn Breed Diensten & Produkten Spaans Drama Sport+ Voetbal Wilt u meer weten over de uitvaartmogelijkheden bij u in de buurt? Bel ons dan gerust voor een afspraak. Wij komen vrijblijvend bij u langs om uw uitvaartwensen te bespreken. Uitvaartverzorgers in uw regio: Arjen Gernaert & Nicoline Hoogendoorn Monuta Terneuzen Bellamystraat 28c 4532 CP Terneuzen T: 0115 - 61 28 81 I: www.monuta.nl/terneuzen Ook als u niet of elders verzekerd bent. Afscheid nemen doen we samen. Zorgvuldig, zorgzaam, met aandacht voor detail.