Regioblad september 2017

Regioblad - 13 h uit! Waar is uw parochiebijdrage voor? Naast de personele lasten en verwarming van de kerk helpt u de kerk om een goede plek te zijn om het geloof te beleven. Wij willen kerk zijn voor mensen van nu. In verbondenheid met elkaar willen we op eigentijdse wijze, vanuit de joods-christelijk bronnen en de katholieke traditie, geloof leven, vieren en doorgeven in de samenleving. Wij willen betrokken, inspirerend en vernieuwend leven voor vrede, bevrijding en geluk van mensen, naar het voorbeeld van Jezus. Voorbeelden hiervan in woord en beeld op deze pagina. www.eparochie.nl xel, Zuiddorpe) lkaar in Perron Zuid-Oost in Axel. er zijn of haar werkgroep. oep voor staat en verantwoordelijk voor is.. de knelpunten liggen. gen ongeveer €20.- illigers t vele werk dat onze vrijwilligers telkens weer voor een speciale avond. Samen eten en een zover. De kosten voor huur zaal, koud buffet, g, waren in 2015 € 1200,00. Dit was voor 73 deel- ts gestegen, maar we nemen als richtlijn voor dit parochiekern ZuidOost Familie-ochtenden voor vormelingen Op 8 en 29 oktober zijn er in Perron Zuid-Oost speciale bijeenkomsten voor de aanstaande vormelingen en hun familie. Ouders, broers, zussen, opa, oma: ze zijn allemaal welkom. Het programma staat onder de leiding van pastor Niek van Waterschoot. Op zo’n ochtend wordt koffie geschonken en voor de kinderen zijn er pakjes sap. En natuurlijk is er een koekje bij voor de deelnemers. De kosten bedragen ongeveer €40 voor twee ochtenden. Maar daar zijn de huur, de personele kosten, de reiskosten enz. nog niet eens in meegerekend. Het aantal deelnemers is nog onbekend.