Regioblad september 2017

10 - Regioblad Wij feliciteren de Elisabeth parochie met de opening van de gerenoveerde Emmaüskerk! De elektrische installatie, verlichtingsplan, data-netwerk en de ontruimingsinstallatie is door ons geïnstalleerd. Wij feliciteren de Elisabeth parochi met de opening van de gerenoveerde emauskerk .! De Elektrische installatie, verlichtingsplan, Data netwerk, en de ontruimingsinstallatie word door ons geinstalleerd. Verhuizing Het Regionaal parochiebureau van de Elisabethparochie is inmiddels verhuisd van Sluiskil naar Terneuzen. Het secretariaat is nu gevestigd op het adres: Alberdingk Thijmstraat 2, 4532 CZ Terneuzen. Dit is ook het kantooradres van de pastores Niek van Waterschoot en Marjan Dieleman. Het bureau is telefonisch bereikbaar via 0115-616006 en via email: bureau@eparochie.nl Onze medewerker Jan Vermunt staat u graag te woord! Hij is aanwezig van maandag t/m donderdag van 10.00 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 15.00 uur en op vrijdag van 10.00 uur tot 11.30 uur. Het parochiebureau NOORD zit ook op deze locatie. Dit bureau is elke werkdag open van 10.00 uur tot 12.00 uur. Onze bureaumedewerkers zitten voor u klaar om b.v. misintenties aan te nemen, eventuele vragen of gewoon om een kopje koffie of thee te schenken. Parochiebureau NOORD is telefonisch bereikbaar via telnr. 0115-612327 Heropeningsweekend! Op 8  tot en met 10 september 2017 vindt het heropeningsweekend plaats van de heringerichte Emmaüskerk! PROGRAMMA: Vrijdag 8 september Vanaf 15.30 uur officiële heropening voor genodigden en alle vrijwilligers van de Elisabethparochie. Zaterdag 9 september Van 13.00 uur tot 17.00 uur open huis waarbij iedereen welkom is! Zondag 10 september Om 10.30 uur een eucharistieviering waarbij Bisschop Liesen en het pastorale team voorgaan. Alle informatie omtrent dit heropeningsweekend wordt op de website en facebookpagina geplaatst!